Top Menu

DUIT BELANJA ATOK

Tok Cing Official Release

sengaja aku wujudkan blog ni sebab xnak campur minat aku terhadap binatang terutama kucing dalam soleheen[dot]com..segala cerita tentang haiwan-haiwan ni biar aku curah kan dalam ni.bukan apa aku cuma xnak sikap prihatin aku terkubur macam tu je.


aku betul-betul kagum dengan kak myqza..papa meow...dr chan dan yang lain dalam bab membantu haiwan terutama kucing nih.memang semangat aku datang dari blog mereka2 nih.walaupun x berapa dapat sokongan dari parents tapi jelas itu bukan penghalang bagi aku.

ok berkenaan kenapa aku pilih watak seorang atok kali ni...mesti ramai akan wondering aku belajar pun x habis lagi tapi nak jadi atok.jangan risau itu cuma watak.

bagi aku karekter seorang atok membuatkan aku lebih senang untuk mendekati readers...lebih senang nak berinteraksi ...komen or apa-apa berkaitan blogger.tapi di soleheen[dot]com aku tetap macam biasa..diri aku sendiri.

nama tok cing ni aku dapat inspirasi dari sorang nenek dekat alor gajah yang suka bagi makan dekat kucing terbiar.memang aku selalu nampak dia berjalan dengan satu beg plastik nasi dan ikan.asal dia jumpa je kucing dia buka beg plastik tu then bagi makan.

tapi citer nenek ni da lama dah...x silap masa aku darjah 4 or 5.da meninggal dah pun nenek tu.kitorang panggil die "nek kucing".banyak pahala yang dia dapat bila tolong kucing2 tu.so why not kita buat sama macam dia dan buat lebih lagi dari dia.got it rite?

kalau korang pelik laki macam aku minat kucing...dude..take a look at papa meow...baru ko akan tau..plus perempuan pun ramai je yang x minat kucing..bahaha

by the way atas permintaan tok cing nih...aku dah pun jadikan page tokcing sebagai page rasmi blog Kisah Atok ni...so in order to get the latest update...lets join ok...korang amat di alu-alu kan....kepada 3 orang followers terawal...saya ucapkan terima kasih...stay tuned ok~

admin soleheen[dot]com

                                                                                

3 comments:

  1. atokk~ umah wardah ade banyaaaaaaaaaaaaaakkkk kucing.. :D

    2 minggu lepas baru je tambah 5 ekor kucing tau~ atokk nk?? ekekekekek....

    kalo taknak, atokk tlg la biaya bil perubatan kucing2 tu.... nk enjek, sblom dijangkiti virus2 membawa maut.. hek3x...

    ReplyDelete
  2. haaa...ni sorang lagi....saje nak buat atok jeles!..haha

    atok nak sekor...post kan ae...cucu x baik kedekut lol

    ReplyDelete
  3. keh3x... mane bleh men pos2.... sian anak kucing tu lapo nanti.. wuwuwuwuwu~

    ReplyDelete

CUCU DAH JOIN FACEBOOK ATOK?